Одяг для вашої дитини

Умови доставки

Доставка

У нашому інтернет-магазині представлені найбільш популярні, швидкі і зручні методи доставки товару покупцеві. На сьогоднішній день для наших покупців актуальні такі способи доставки, як:

  • Доставка службою “Нова Пошта” по Україні, згідно з тарифами перевізника, в середньому це 100-120 грн. При замовленні товару на суму понад 1500 грн, доставка безкоштовна.
  • Доставка кур’єром “Нова Пошта” до дверей квартири або офісу, відповідно до тарифів перевізника.
  • Доставка Укрпоштою. Доставка здійснюється у відділення “Укрпошти” у Вашому місті (населеному пункті). При замовленні товару на суму понад 1500 грн, доставка безкоштовна..
  • Самовивіз купленого вами товару з нашого складу або офісу в м.Рівне

Оплата

Наш магазин підтримує всі доступні на даний момент методи оплати, перерахування коштів на картку або оплата післяплатою:

  • на нові листи (Вартість послуги складає 20 грн + 2% від суми переказу.);
  • на Укрпошті (Вартість послуги складає 2% від суми переказу, при переказі до 2000 грн., І 1% + 8,00 грн при перекладі більше 2000 грн.).

* Увага! З 01 березня 2021 р при оплаті післяплатою – передоплата 100 грн. При відмові від замовлення – передоплата не повертається!

Обмін і повернення товару здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки, при наявності упаковки.

Умови повернення товару

Повернення товару можливе при дотриманні наступних умов:

Повернення товару належної якості

Клієнт має право відмовитися від замовленого Товару в будь-який час до його одержання, а після отримання Товару – протягом 7 (семи) днів, не рахуючи дня покупки.

Повернення Товару належної якості можливий у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного Товару.

Клієнт не має права відмовитися від Товару, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений Товар може бути використаний виключно купують його Клієнтом.

При відмові Клієнта від Товару належної якості Продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену споживачем за договором, за винятком витрат продавця на доставку від споживача повернутого товару, не пізніше ніж через 10 днів з дня пред’явлення споживачем відповідної вимоги.

Повернення товару неналежної якості

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, не здатний забезпечити свої функціональні якості через істотного недоліку (з наявністю дефектів/браку).

Покупець, якому проданий товар неналежної якості, якщо це не було обумовлено продавцем, вправі за своїм вибором заявити будь-який з нижчеперелічених вимог:

  • заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикулу) або на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу) з відповідним перерахуванням купівельної ціни;
  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їх виправлення покупцем або третьою особою;
  • вправі відмовитися від виконання договору і зажадати повернення сплаченої за товар суми.

При поверненні технічно складного товару неналежної якості (перелік таких товарів затверджено Постановою Уряду від 10.11.2011 № 924 «Про затвердження переліку технічно складних товарів») Покупець має право вимагати:

  • заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикулу) або на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу) з відповідним
  • перерахуванням купівельної ціни;
  • відмовитися від виконання договору і зажадати повернення сплаченої за товар суми.

Всі перераховані вище вимоги щодо повернення товару неналежної якості можуть бути пред’явлені в такі строки:

  • на товар встановлено гарантійний строк – протягом усього гарантійного терміну;
  • на товар не встановлений гарантійний строк – протягом розумного строку, але не більше 2 років.

Інтернет-магазин має право відмовити в обміні або поверненні товару, якщо вважатиме, що виявлений істотний недолік є наслідком неправильної експлуатації товару.

У разі виникнення розбіжностей щодо якості або причин виникнення недоліків, Інтернет-магазин має право провести незалежну експертизу за свій рахунок. Покупець може брати участь в експертизі та оскаржити її рішення в суді. Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини Покупця, то Покупець зобов’язаний відшкодувати Інтернет-магазину вартість експертизи, а також пов’язані з її проведенням витрати на транспортування і зберігання товару.